Puchar w biegach dla dzieci i młodzieży w dzielnicy Karwiny – BO Gdynia

Puchar w biegach dla dzieci i młodzieży w dzielnicy Karwiny

Strona Główna Strzałka w breadcrumbie Realizowane projekty Strzałka w breadcrumbie Puchar w biegach dla dzieci i młodzieży w dzielnicy Karwiny

Kropeczki jako tło strony
Domyślne zdjęcie wpisu
Ikonka kategorii postu na stronie głównej
Status
Zakończony
Dzielnica
Karwiny
Szacunkowa wartość projektu
9 500 zł
Liczba głosów
279
Liczba punktów
769
Ikonka facebooka Udostępnij

#BO2019

Organizacja Pucharu w biegach dla dzieci i młodzieży w dzielnicy Karwiny, czyli bezpłatnych biegów, na których każdy otrzymuje medal i może wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród, a najlepsi otrzymują puchary. Będzie to profesjonalnie zorganizowany bieg w marynarskim – gdyńskim stylu, wchodzący w skład większego cyklu zakończonego galą sportu. Przewidujemy, że w biegu weźmie udział około 350-500 dzieci. Mnóstwo ruchu, zabawy, emocji i edukacja sportowa, to to, czego potrzebują dzieci w czasach komputerów i telefonów komórkowych.

Lokalizacja projektu:
Miasteczko zawodów umiejscowione byłoby na terenie szkoły, przy boisku, dzieci zaś biegałyby po boisku i okolicznych terenach.

REALIZACJA: Data aktualizacji: 2021-10-25 10:52:19

Realizacja projektu została zakończona w sierpniu 2021 r.

Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 8 989 zł.

—————————–
Jednostka realizująca:
Biuro ds. Dzielnic
ul. Armii Krajowej 24, Gdynia
tel. (58) 662 48 82
e-mail: dzielnice@gdynia.pl

KARWINY
ID:2019/KAR/0010

Puchar w biegach dla dzieci i młodzieży w dzielnicy Karwiny

Autor projektu:
Imię i nazwisko: Adrian Sosnowski
e-mail: adrian@grupatne.pl

Typ:
Mały

Status:
Wybrany do realizacji

Lokalizacja projektu:
Miasteczko zawodów umiejscowione byłoby na terenie szkoły, przy boisku, dzieci zaś biegałyby po boisku i okolicznych terenach.
Opis:
Organizacja Pucharu w biegach dla dzieci i młodzieży w dzielnicy Karwiny, czyli nieodpłatnych biegów, z pełnym zaangażowaniem i oprawą na poziome imprezy dla dorosłych, obejmującą obanerowane logiem imprezy barierki na starcie i mecie, wynajętą służbę ochrony, do pilnowania strefy startu, zespół sędziów, bramę startową, liczne windery z logiem imprezy, toalety, nagłośnienie i miasteczko złożone z namiotów przeznaczonych na biuro zawodów i stanowisko z wodą, a także ratownika medycznego, spikera i pełną fotorelację z ujęciem wszystkich uczestników na zdjęciach. Impreza będzie posiadała swój profil w mediach społecznościowych, na imprezę zapisy będą prowadzone elektronicznie, wyniki też zostaną umieszczone on-line. Organizator będzie posiadał ubezpieczenie OC i wykupi licencję ZAiKS.
W ramach projektu dzieci startują na dystansach dostosowanych do wieku (od 100 do 1000 m) i w obrębie swojej kategorii wiekowej, by rywalizować ze swoimi rówieśnikami. Wśród młodszych dzieci, do 12 roku życia, kategorie są rozłożone co rok, od 4 lat w górę, następnie kategoria 12-13 i 14-18. Na podium stają pierwsze trójki z danej kategorii.
Dzieci niesamodzielne mają możliwość biegu z rodzicem poza konkurencją.
Każde z dzieci na mecie otrzymuje pamiątkowy medal z logo imprezy, każde ma też możliwość wzięcia udziału w loterii fantowej, w której do wygrania jest sprzęt sportowy.
Celem imprezy jest zachęcenie jednorazowo do startu przynajmniej 400 dzieci i rozwinięcie u nich zacięcia sportowego poprzez dobrą zabawę.
Impreza będzie miała klimat marynarski i będzie wpisywać się w większy cykl, obejmujący serię biegów w Gdyni i zakończy się galą podsumowującą z nagrodami dla najlepszych dzieci z całego roku. Wyłoniona zostanie też najlepsza szkoła i najlepszy klub, które otrzymają fundusze na zakup sprzętu sportowego.
Impreza będzie promowana w mediach społecznościowych i za pomocą plakatów i ulotek, zostanie też przeprowadzona akcja promocyjna w szkole.
Impreza zostanie zorganizowana w partnerstwie z Zespołem Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Gdyni, której uczniowie m.in. stanową grupę docelową odbiorców Pucharu w biegach dla dzieci i młodzieży w dzielnicy Karwiny– impreza skierowana jest jednak do wszystkich mieszkańców miasta.
Kalkulacja kosztów:

LP
Składowe części zadania
1
Przygotowanie reklamy FB (300 zł)/ ulotek (100 zł)/ plakatów (100 zł)
500 zł
2
Przygotowanie i wypożyczenie sprzętu (agregat, wyp. auta, brama startowa, flagi)
600 zł
3
Udostępnienie miejsca zawodów i uzyskanie niezbędnych pozwoleń
0 zł
4
Przygotowanie trasy i miasteczka (oznaczenia, taśmy, barierki, baner imprezy)
300 zł
5
Obsługa techniczna (5 os. x 100zł)
500 zł
6
Prowadzenie biura zawodów (4 os x 125 zł + agrafki + materiały biurowe, wyp. stołów i oznaczenia – 200 zł)
700 zł
7
Oprawa muzyczna + spiker
450 zł
8
Zamówienie pamiątkowych medali (4zł x 400)
1600 zł
9
Zamówienie pucharów (60zł x 20 zestawów)
1200 zł
10
Wykonanie numerów startowych (1zł x 400)
400 zł
11
Nagrody dla dzieci
400 zł
12
Pakiety startowe (2zł x 400)
800 zł
13
Wynajem barierek (7,5zł x 20)
150 zł
14
Fotorelacja
400 zł
15
Zatrudnienie ochrony (150zł x 4)
600 zł
16
Przygotowanie wyników i klasyfikacji
600 zł
17
Zabezpieczenie medyczne
300 zł
Szacunkowa łączna wartość projektu:9 500 zł

 

Załączniki: