Biegi dla dzieci i młodzieży w Witominie – BO Gdynia

Biegi dla dzieci i młodzieży w Witominie

Strona Główna Strzałka w breadcrumbie Realizowane projekty Strzałka w breadcrumbie Biegi dla dzieci i młodzieży w Witominie

Kropeczki jako tło strony
Domyślne zdjęcie wpisu
Ikonka kategorii postu na stronie głównej
Status
Zakończony
Dzielnica
Witomino
Szacunkowa wartość projektu
9 700 zł
Liczba głosów
810
Liczba punktów
810
Ikonka facebooka Udostępnij

#BO2021

Organizacja biegów dla dzieci i młodzieży w Witominie, czyli darmowych biegów dla dzieci i młodzieży, na których każdy otrzymuje medal i może wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród, a najlepsi otrzymują puchary. Będzie to profesjonalnie zorganizowany. Przewidujemy, że w biegu weźmie udział około 350-500 dzieci. Mnóstwo ruchu, zabawy, emocji i edukacja sportowa, to to, czego potrzebują dzieci w czasach komputerów i telefonów komórkowych.

Lokalizacja projektu:

Miasteczko zawodów umiejscowione byłoby na placu przy wejściu do lasu, dzieci zaś biegałyby po placu i terenach leśnych nieopodal.

 

REALIZACJA: Data aktualizacji: 2022-06-13 10:48:56

Realizacja projektu została zakończona w kwietniu 2022 r. Całkowity koszt zadani wyniósł 8 825 zł.

—————————–
Jednostka realizująca:
Gdyńskie Centrum Sportu
ul. Olimpijska 5/9, Gdynia
tel. (58) 622 11 64, (58) 662 25 74
e-mail: sekretariat@gdyniasport.pl

WITOMINO
ID:2021/WIT/0008

Biegi dla dzieci i młodzieży w Witominie

Autor projektu:
Imię i nazwisko: Adam Gorski

Typ:
Mały

Status:
Wybrany do realizacji

Lokalizacja projektu:
Miasteczko zawodów umiejscowione byłoby na placu przy wejściu do lasu, dzieci zaś biegałyby po placu i terenach leśnych nieopodal.
Opis:
Organizacja nieodpłatnych biegów dla dzieci i młodzieży, z pełnym zaangażowaniem i oprawą na poziome imprezy dla dorosłych, obejmującą obanerowane logiem imprezy barierki na starcie i mecie, wynajętą służbę ochrony, do pilnowania strefy startu, zespół sędziów, bramę startową, liczne windery z logiem imprezy, toalety, nagłośnienie i miasteczko złożone z namiotów przeznaczonych na biuro zawodów i stanowisko z wodą, a także ratownika medycznego, spikera i pełną fotorelację z ujęciem wszystkich uczestników na zdjęciach. Impreza będzie posiadała swój profil w mediach społecznościowych, na imprezę zapisy będą prowadzone elektronicznie, wyniki też zostaną umieszczone on-line. Organizator będzie posiadał ubezpieczenie OC i wykupi licencję ZAiKS. W ramach projektu dzieci startują na dystansach dostosowanych do wieku (od 100 do 1000 m) i w obrębie swojej kategorii wiekowej, by rywalizować ze swoimi rówieśnikami. Wśród młodszych dzieci, do 12 roku życia, kategorie są rozłożone co rok, od 4 lat w górę, następnie kategoria 12-13 i 14-18. Na podium stają pierwsze trójki z danej kategorii. Dzieci niesamodzielne mają możliwość biegu z rodzicem poza konkurencją. Uczestnicy ubezpieczają się (NNW)we własnym zakresie. Każde z dzieci na mecie otrzymuje pamiątkowy medal z logo imprezy, każde ma też możliwość wzięcia udziału w loterii fantowej, w której do wygrania jest sprzęt sportowy. Celem imprezy jest zachęcenie jednorazowo do startu przynajmniej 400 dzieci i rozwinięcie u nich zacięcia sportowego poprzez dobrą zabawę. Impreza będzie promowana w mediach społecznościowych i za pomocą plakatów i ulotek, zostanie też przeprowadzona akcja promocyjna w szkołach. Impreza zostanie zorganizowana w partnerstwie z lokalnymi szkołami na terenie Gdyni, których uczniowie m.in. stanową grupę docelową odbiorców biegów.

Projektowanie uniwersalne

Tak

Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji

• popularyzacja biegów i nordic walking,
• promocja aktywności na świeżym powietrzu,
• promocja Gdyni i gdyńskich lasów,
• propagowanie prozdrowotnego biegania przełajowego,
• wyłonienie nowych zawodnikoów do sportu kwalifikowanego w dyscyplinach wytrzymałościowych

Kalkulacja kosztów:

LP
Składowe części zadania
1
Druk materiałów promocyjnych
750
2
Reklama w mediach
500
3
Podium – wynajem
50
4
Nagłosnienie – 2 zestawy
200
5
Brama Start/Meta
200
6
Agregat 2kW
100
7
Spiker
400
8
Namiot dmuchany x3
300
9
Zaiks, Stoart, Spav, SAWP
250
10
Fotorelacja
500
11
Koszty przygotowania terenu i transportu
500
12
Zespół ratownictwa medycznego 5godz
750
13
Ubezpieczenie
300
14
Ochrona
500
15
Koszt obsługi w czasie wydarzenia
800
16
Sprzątanie terenu, usuwanie śmieci
1000
17
Podesty sceniczne 10 szt.
400
18
Medale dla uczestników – 400
1200
19
Puchary dla zwycięzców 2 kategorii
1000
20
0
Szacunkowa łączna wartość projektu:9700

Załączniki: