Zajęcia kulturalno-edukacyjne w Bibliotece Chylonia Centrum
Strona Główna
Złożone projekty
Zajęcia kulturalno-edukacyjne w Bibliotece Chylonia Centrum

Lokalizacja projektu:
Biblioteka Chylonia CentrumOpis:
W ramach projektu zostaną zrealizowane bezpłatne zajęcia, w których będą mogli wziąć udział mieszkańcy dzielnicy Chylonia z różnych grup wiekowych i o różnych potrzebach: dzieci w wieku szkolnym, rodziny z dziećmi, dorośli i młodzież, obcokrajowcy. Biblioteka, gdzie odbędą się wszystkie wydarzenia, jest przystosowana również do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Celem projektu jest zaspokojenie potrzeb kulturalno-edukacyjnych mieszkańców przez udział w wydarzeniach:
– przedstawienia teatralne dla dzieci,
– zajęcia rytmiczne dla rodzin z dziećmi,
– spotkania kulturalno-edukacyjne dla różnych grup wiekowych,
– spotkanie autorskie dla dorosłych.
Ze względu na usytuowanie w bibliotece, gdzie będą się odbywały wszystkie wydarzenia, projekt będzie wspierał czytelnictwo i zachęcał do korzystania z biblioteki i kultury, jednocześnie działając na rzecz integracji lokalnej społeczności oraz wyrównywania szans edukacyjnych i rozwojowych dzieci w wieku szkolnym, przedszkolnym i najmłodszych.
Promocja wydarzeń: Plakaty i ulotki informacyjne będą widoczne w przestrzeni biblioteki, a także w lokalnych przedszkolach, Szkole Podstawowej nr 40 i w witrynach sklepowych. Informacje o wydarzeniach znajdą się również w mediach: strona internetowa Biblioteki, strona fb Biblioteki, Ratusz i Gdynia Rodzinna.
Uwaga: Kalkulację przygotowano w oparciu o koszty planowane. W trakcie realizacji projektu zaplanowane kwoty mogą zostać przesunięte pomiędzy poszczególnymi pozycjami budżetu przedsięwzięcia, w taki sposób, aby nie uległa zmianie ogólna kwota projektu.
Kalkulacja kosztów:
Koszt | Wartość |
---|---|
rytmika dla dzieci 300zł x 8 | 2400 zł |
przedstawienia teatralne dla dzieci 700zł x 3 | 2100 zł |
spotkania kulturalno-edukacyjne 550 zł x 4 | 2200 zł |
spotkanie autorskie 2000 zł x 1 | 2000 zł |
reklama i promocja 300 zł | 300 zł |