Akcja społeczno – edukacyjna skierowana do mieszkańców Grabówka mająca na celu zachęcenie właścicieli psów do sprzątania po swoich czworonogach – BO Gdynia

Akcja społeczno – edukacyjna skierowana do mieszkańców Grabówka mająca na celu zachęcenie właścicieli psów do sprzątania po swoich czworonogach

Strona Główna Strzałka w breadcrumbie Złożone projekty Strzałka w breadcrumbie Akcja społeczno – edukacyjna skierowana do mieszkańców Grabówka mająca na celu zachęcenie właścicieli psów do sprzątania po swoich czworonogach

Kropeczki jako tło strony
Domyślne zdjęcie wpisu
Ikonka kategorii postu
ID projektu
GRA/0025
Dzielnica
Grabówek
Autor projektu
Magdalena Błeńska
E-mail
mblenska@gmail.com
Status:
Zakwalifikowany do głosowania
Ikonka facebooka Udostępnij

# BO 2020

Lokalizacja projektu:

Opis:

Akcja ma na celu poprawę jakości życia i czystości w naszej dzielnicy. Psie kupy są wszędzie – na trawnikach, na podwórkach, w piaskownicach i na chodnikach. Kontakt z odchodami mogą mieć dzieci bawiące się na podwórku, którym grozi zakażenie pasożytami zwierzęcego pochodzenia. Poza tym wygląda to okropnie, a wdepnięcie w taką minę jest bardzo nieprzyjemne.Pozbądźmy się psich nieczystości!
Poprzez akcję społeczną chciałabym namówić do zmiany zachowań właścicieli psów, którzy nie sprzątają i do dbania o wspólną przestrzeń. Akcja zostanie przeprowadzona wczesną wiosną (marzec-kwiecień). Do włączenia w akcję zostaną zaproszone rada dzielnicy, MDK, biblioteka, szkoły i przedszkola na terenie Grabówka oraz wszyscy mieszkańcy, którzy będą pełnić rolę społecznych patroli. W ramach akcji zostaną przeprowadzone spotkania uświadamiające zagrożenia związane z psimi nieczystościami na chodnikach i trawnikach i zachęcające do sprzątania. Przewiduje się również rozmieszczenie w całej dzielnicy tabliczek nakazujących sprzątanie po swoich psach. Ich lokalizacja zostanie określona po analizie i zidentyfikowaniu tzw. „hot spotów” w dzielnicy oraz rozwieszenie plakatów informujących o akcji społecznej. W szkołach i przedszkolach zostaną zorganizowane konkursy wraz z nagrodami na najlepszy plakat/ hasło kampanii społecznej.

Szacunkowa łączna wartość projektu

10000 zł

Mapa Lokalizacji

Załączniki