
Zajęcia rozwijające kreatywność – rysunek i malarstwo z natury i z wyobraźni – dla starszych dzieci i młodzieży
Strona Główna
Złożone projekty
Zajęcia rozwijające kreatywność – rysunek i malarstwo z natury i z wyobraźni – dla starszych dzieci i młodzieży

Lokalizacja projektu:
Opis:
Zajęcia rozwijające kreatywność – rysunek i malarstwo z natury i z wyobraźni. Doświadczenia z różnymi technikami plastycznymi i narzędziami.
Projekt zakłada przeprowadzenie zajęć plastycznych o zróżnicowanej formule, dedykowanych grupie wiekowej 10-16 lat. Każde zajęcia będą miały temat przewodni, zazwyczaj zamykają się na jednym spotkaniu i nastawione będą na twórczą zabawę, która jest w tym wieku ważniejsza od umiejętności warsztatowych.
Podczas zajęć uczestnicy poznają miedzy innymi zasady kompozycji, proporcji i konstruowana: przedmiotów, postaci, elementów pejzażu. Poznają również zasady stosowania koloru z tajnikami technik malarskich, takich jak: tempera, akwarela, akryl, oraz technik mieszanych a wiedzę wykorzystają do wykonania m.in. studium martwej natury, pejzażu, postaci.
Zaplanowano cykl 15 zajęć warsztatowych odbywających się jeden raz w tygodniu po 1,5 h każdy. Na zakończenie przewidziano wernisaż prac uczestników.
Zajęcia skierowane są do starszych dzieci i młodzieży, które chcą doskonalić swoje umiejętności plastyczne lub po prostu pragnących nauczyć się rysować i malować. W zajęciach będzie mogło wziąć udział ok. 20 osób.
Reklama:
Informacje o poszczególnych przedsięwzięciach projektu winny być zamieszczone w mediach (Ratusz, Facebook, Gdynia Kulturalna, strona www biblioteki, Gdynia Rodzinna, strona www Rady Dzielnicy Redłowo). Dodatkowo powinny być zawieszone w miejscach publicznych na terenie Redłowa (szkoła, przedszkola, wybrane sklepy) plakaty reklamujące projekt.
Budżet
Kalkulację przygotowano w oparciu o koszty planowane. W trakcie realizacji projektu zaplanowane kwoty mogą zostać przesunięte pomiędzy poszczególnymi pozycjami budżetu przedsięwzięcia, w taki sposób, aby nie uległa zmianie ogólna kwota projektu.