Kompleks zintegrowanych ścieżek rowerowych w lasach komunalnych dzielnicy Witomino Radiostacja.Etap I. Pierwsza ścieżka i zręcznościowa pętla rowerowa. – BO Gdynia

Kompleks zintegrowanych ścieżek rowerowych w lasach komunalnych dzielnicy Witomino Radiostacja.Etap I. Pierwsza ścieżka i zręcznościowa pętla rowerowa.

Strona Główna Strzałka w breadcrumbie Złożone projekty Strzałka w breadcrumbie Kompleks zintegrowanych ścieżek rowerowych w lasach komunalnych dzielnicy Witomino Radiostacja.Etap I. Pierwsza ścieżka i zręcznościowa pętla rowerowa.

Kropeczki jako tło strony

Autor projektu:

Imię i nazwisko:

E-mail: lucjan.izakiewicz@gmail.com

Telefon: 790019080

ID projektu:

2018/267

Status

Zakwalifikowany do głosowania

Lokalizacja projektu:

Projekt zlokalizowany jest na terenach leśnych, w lasach komunalnych znajdujących się w kwadracie między: osiedlem Witomino-Radiostacja, a CH Riviera, Gdyńską Halą Widowiskową i terenami GCS, od ul. Kieleckiej do boiska w lesie (działki 30, 31, obręb 0028).

Opis:

Rekreacyjne uprawianie sportów rowerowych stało się jednym z najważniejszych segmentów turystyki w Polsce i Europie. Forma rodzinnego wypoczynku „razem z rowerem” stanowi bardzo silny trend z ogromnym potencjałem, stając się jednym z głównych sposobów na aktywną formę wypoczynku. Ekologiczne, rekreacyjne, trasy rowerowe to recepta na wykorzystanie potencjału drzemiącego w terenach miejskich I kolarstwie, a tym samym na zwiększenie atrakcyjności miasta, zarówno dla mieszkańców jak i dla turystów. Projekt realizuje wiele potrzeb społecznych m.in.: – rozwój infrastruktury rowerowej miasta Gdynia, szczególnie w dzielnicy łączącej centrum miasta z pozostałymi dzielnicami Gdyni, – wspieranie aktywności sportowych mieszkańców i propagowanie zdrowego stylu życia, – poprawa estetyzacji i postaw proekologicznych wśród użytkowników terenów leśnych, – wzmocnienie świadomości bezpieczeństwa pomiędzy uczestnikami ruchu drogowego, – wspieranie lokalnego handlu oraz usług poprzez zwiększoną liczbę osób korzystających z ich usług. Korzyści z budowy: – Uniwersalność: produkt skierowany do każdej grupy społecznej, niezależnie od wieku.
 – Bezpieczeństwo: jednokierunkowe trasy rowerowe podzielone ze względu na stopień trudności, oddzielenie ruchu pieszego od rowerzystów. – Wspieranie aktywności sportowej i postaw proekologicznych.

Szacunkowa łączna wartość projektu

198200 zł

Załączniki