
Lokalizacja projektu:
Opis:
Podczas Festynu dla mieszkańców Cisowej odbyłyby się występy artystyczne muzyków. W zależności od miejsca gdzie odbyłby się Festyn potrzebna byłaby scena oraz obsługa techniczna nagłośnienia. Dla najmłodszych przygotowane zabawki dmuchane oraz np. samochodziki, strzelnica; dodatkowo animator, osoba malująca twarze, osoba prowadząca zumbę, miejsce na warsztat edukacyjny dla dzieci i rodziców, stoiska z pamiątkami i małym rzemiosłem. Ponadto dla wszystkich uczestników przygotowane dwa duże namioty np. 5m x10m przed sceną wraz z 150 krzesłami, aby starsze osoby mogły komfortowo spędzić czas podczas koncertu, a w razie niepogody skryć się pod zadaszeniem. W trakcie wydarzenia przez min. 4 godziny otwarte stanowisko z pop-cornem, watą cukrową, napojami oraz grillem.
Podczas Pikników z kolei na mniejszą skale również występ muzyczny, scena wraz z obsługą, atrakcje dla dzieci (np. zabawki dmuchane), stoisko z poczęstunkiem (popcorn, wata cukrowa, napoje), malowanie twarzy oraz animator lub zumba. Dla uczestników dodatkowo przynajmniej jeden namiot oraz miejsca siedzące.
Festyn przewidziany na około 6 godzin w dzień weekendu np. od 14:00 do 20:00, natomiast Pikniki z racji mniejszej liczby atrakcji mogłyby trwać do 4 godzin i odbyć się nawet w któryś z dni powszednich w godzinach po 16, aby uczestnicy zdążyli wrócić z pracy lub szkoły.
W koszt każdego z wydarzeń ująć trzeba: ubezpieczenia NNW dla uczestników, opłacenie wynagrodzenia autorskiego ZAiKS, wynajęcie ochrony (6 osób na Festyn, 4 osoby n Piknik), zabezpieczenia medycznego oraz firmy sprzątającej w trakcie i po zakończeniu imprez.
Kalkulacja kosztów:
Koszt | Wartość |
---|---|
Honorarium artystów (wszystkie wydarzenia) (3 x 6000 zł) | 16000 zł |
Obsługa techniczna sceny i nagłośnienia (wszystkie wydarzenia) (3 x 5000 zł) | 15000 zł |
Opłaty autorskie ZAiKS (wszystkie wydarzenia) (3 x 650 zł) | 1950 zł |
Ubezpieczenie (wszystkie wydarzenia) (3 x 300zł) | 900 zł |
Ochrona i sprzątanie terenu (wszystkie wydarzenia) (3 x 1500 zł) | 4500 zł |
Zabezpieczenie medyczne (wszystkie wydarzenia) (3 x 1000 zł) | 3000 zł |
Poczęstunek dla uczestników (wszystkie wydarzenia) (3 x 1500 zł) | 4500 zł |
Wynajem zabawek dmuchanych dla dzieci (wszystkie wydarzenia) (3 x 5000 zł) | 1500 zł |
Animator zabaw dla dzieci (wszystkie wydarzenia) (3 x 1000zł) | 3000 zł |
Malowanie twarzy (wszystkie wydarzenia) (3 x 200 zł) | 600 zł |
Warsztat edukacyjny na Festynie (1 x 500 zł) | 500 zł |
Zumba na Festynie (1 x 250 zł) | 250 zł |
Koordynacja zadania (3 wydarzenia x 500 zł) | 1500 zł |
Obsługa podczas wydarzeń (9 osób x 250 zł) | 2700 zł |
Promocja wydarzenia (projekt i wydruk ulotek i plakatów) | 500 zł |