Budowa ścieżki rowerowej i zręcznościowej pętli rowerowej w lasach komunalnych dzielnicy Witomino-Radiostacja – od ul. Kieleckiej do boiska w lesie – BO Gdynia

Budowa ścieżki rowerowej i zręcznościowej pętli rowerowej w lasach komunalnych dzielnicy Witomino-Radiostacja – od ul. Kieleckiej do boiska w lesie

Strona Główna Strzałka w breadcrumbie Złożone projekty Strzałka w breadcrumbie Budowa ścieżki rowerowej i zręcznościowej pętli rowerowej w lasach komunalnych dzielnicy Witomino-Radiostacja – od ul. Kieleckiej do boiska w lesie

Kropeczki jako tło strony
Domyślne zdjęcie wpisu
Ikonka kategorii postu
ID projektu
2018/267
Dzielnica
Witomino Radiostacja
E-mail
lucjan.izakiewicz@gmail.com
Telefon
790019080
Status:
Wybrany do realizacji
Ikonka facebooka Udostępnij

# BO 2018

Lokalizacja projektu:

Projekt zlokalizowany jest na terenach leśnych, w lasach komunalnych znajdujących się w kwadracie między: osiedlem Witomino-Radiostacja, a CH Riviera, Gdyńską Halą Widowiskową i terenami GCS, od ul. Kieleckiej do boiska w lesie (działki 30, 31, obręb 0028).

Opis:

Rekreacyjne uprawianie sportów rowerowych stało się jednym z najważniejszych segmentów turystyki w Polsce i Europie. Forma rodzinnego wypoczynku „razem z rowerem” stanowi bardzo silny trend z ogromnym potencjałem, stając się jednym z głównych sposobów na aktywną formę wypoczynku. Ekologiczne, rekreacyjne, trasy rowerowe to recepta na wykorzystanie potencjału drzemiącego w terenach miejskich I kolarstwie, a tym samym na zwiększenie atrakcyjności miasta, zarówno dla mieszkańców jak i dla turystów. Projekt realizuje wiele potrzeb społecznych m.in.: – rozwój infrastruktury rowerowej miasta Gdynia, szczególnie w dzielnicy łączącej centrum miasta z pozostałymi dzielnicami Gdyni, – wspieranie aktywności sportowych mieszkańców i propagowanie zdrowego stylu życia, – poprawa estetyzacji i postaw proekologicznych wśród użytkowników terenów leśnych, – wzmocnienie świadomości bezpieczeństwa pomiędzy uczestnikami ruchu drogowego, – wspieranie lokalnego handlu oraz usług poprzez zwiększoną liczbę osób korzystających z ich usług. Korzyści z budowy: – Uniwersalność: produkt skierowany do każdej grupy społecznej, niezależnie od wieku.
 – Bezpieczeństwo: jednokierunkowe trasy rowerowe podzielone ze względu na stopień trudności, oddzielenie ruchu pieszego od rowerzystów. – Wspieranie aktywności sportowej i postaw proekologicznych.

Kalkulacja kosztów:

Przygotowanie koncepcji - wytyczenie tras ścieżki 1600 m i pętli 100 m na podstawie śladu GPS z wizją lokalną, z oznaczeniem tras, opis techniczny projektu.12320
Budowa ścieżki o długości 1600 m.137760
Budowa zręcznościowej pętli rowerowej o długości 100 m.28651
Materiały budowlane + transport – m.in. wysiewka żwirowa, piasek 30 t.6150

Szacunkowa łączna wartość projektu

198200 zł

Mapa Lokalizacji

Załączniki