Piknik dzielnicowy na leśnej polanie – BO Gdynia

Piknik dzielnicowy na leśnej polanie

Strona Główna Strzałka w breadcrumbie Realizowane projekty Strzałka w breadcrumbie Piknik dzielnicowy na leśnej polanie

Kropeczki jako tło strony
Domyślne zdjęcie wpisu
Ikonka kategorii postu na stronie głównej
Status
Zakończony
Dzielnica
Babie Doły
Szacunkowa wartość projektu
15 000 zł
Liczba głosów
134
Liczba punktów
134
Ikonka facebooka Udostępnij

#BO2022

Zrewitalizowana leśna polana przy ulicy Rybaków pełni ważną funkcję rekreacyjną w okresie wiosennym i letnim, a tym samym jest atrakcyjnym miejscem spotkań integracyjnych mieszkańców dzielnicy Babie Doły.

Lokalizacja projektu:

LEŚNA POLANA PRZY ULICY RYBAKÓW

Realizacja: Data aktualizacji: 2023-09-07 14:09:51

Realizacja projektu została zakończona w czerwcu 2023 r. Rzeczywisty koszt zadania wyniósł: 15 000 zł.

Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć tutaj.

———————————
Jednostka realizująca:
Wydział Edukacji
ul. Śląska 35-37 (budynek A), Gdynia
tel. (58) 761 77 00
e-mail: wydz.edukacji@gdynia.pl

oraz

Szkoła Podstawowa nr 28
ul. Zielona 53, Gdynia
tel. (58) 665 84 62
e-mail: sekretariat@sp28.edu.gdynia.pl

Dzielnica: Babie Doły
ID: 2022/BAD/0005

Piknik dzielnicowy na leśnej polanie

Autor projektu:
e-mail: adam89017@wp.pl
Typ:
Mały
Status:
Wybrany do realizacji
Lokalizacja projektu:
LEŚNA POLANA PRZY ULICY RYBAKÓW
Opis:
Piknik dzielnicowy na leśnej polanie będzie polegał na przyjemnym spędzeniu czasu w towarzystwie zespołu muzycznego. Nie zabraknie oczywiście piknikowego poczęstunku i atrakcji dla dzieci.
Projektowanie uniwersalne
Nie

Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji
Celem projektu jest zaspokojenie potrzeb rozrywkowych i rekreacyjnych mieszkańców dzielnicy Babie Doły oraz ich integracja, a także promowanie walorów leśnej polany.

Kalkulacja kosztów:

Koszt Wartość
Przygotowanie materiałów promocyjnych: plakaty i ulotki. 150 zł
Nagłośnienie z obsługą dostosowane do wymogów zespołu muzycznego. 1000 zł
Namiot – garderoba dla zespołu muzycznego i wodzireja/animatora zabaw + transport, montaż i demontaż. 350 zł
Zespół muzyczny (5 godzin) + opłata do ZAiKS. 4250 zł
Wodzirej/animator zabaw na czas całej imprezy prowadzący zabawę dla wszystkich, w tym bloki dla dzieci (5 godzin). 500 zł
Lody naturalne (ok. 300 gałek). 1500 zł
Obsługa gastronomiczna – wypożyczenie kompletu 2 ławek i stołu z parasolem – 20 kompletów. 1000 zł
Poczęstunek grillowy dla uczestników pikniku (ok. 300 osób), w tym woda i soki oraz obsługa. 5658 zł
Agregat prądotwórczy dla wszystkich wykonawców pikniku + przedłużacze prądu + obsługa. 592 zł
Szacunkowa łączna wartość projektu:15000 zł

Załączniki: