Piknik dzielnicowy na leśnej polanie – BO Gdynia

Piknik dzielnicowy na leśnej polanie

Strona Główna Strzałka w breadcrumbie Realizowane projekty Strzałka w breadcrumbie Piknik dzielnicowy na leśnej polanie

Kropeczki jako tło strony
Domyślne zdjęcie wpisu
Ikonka kategorii postu na stronie głównej
Status
W trakcie realizacji
Dzielnica
Babie Doły
Szacunkowa wartość projektu
15 000 zł
Liczba głosów
134
Liczba punktów
134
Ikonka facebooka Udostępnij

#BO2022

Zrewitalizowana leśna polana przy ulicy Rybaków pełni ważną funkcję rekreacyjną w okresie wiosennym i letnim, a tym samym jest atrakcyjnym miejscem spotkań integracyjnych mieszkańców dzielnicy Babie Doły.

Lokalizacja projektu:

LEŚNA POLANA PRZY ULICY RYBAKÓW

Realizacja: Data aktualizacji: 2023-01-20 15:50:51

Projekt wybrany w głosowaniu, przekazany do realizacji w 2023 r.

———————————
Jednostka realizująca:
Wydział Edukacji
ul. Śląska 35-37 (budynek A), Gdynia
tel. (58) 761 77 00
e-mail: wydz.edukacji@gdynia.pl

oraz

Szkoła Podstawowa nr 28
ul. Zielona 53, Gdynia
tel. (58) 665 84 62
e-mail: sekretariat@sp28.edu.gdynia.pl

Dzielnica: Babie Doły
ID: 2022/BAD/0005

Piknik dzielnicowy na leśnej polanie

Autor projektu:
e-mail: adam89017@wp.pl
Typ:
Mały
Status:
Wybrany do realizacji
Lokalizacja projektu:
LEŚNA POLANA PRZY ULICY RYBAKÓW
Opis:
Piknik dzielnicowy na leśnej polanie będzie polegał na przyjemnym spędzeniu czasu w towarzystwie zespołu muzycznego. Nie zabraknie oczywiście piknikowego poczęstunku i atrakcji dla dzieci.
Projektowanie uniwersalne
Nie

Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji
Celem projektu jest zaspokojenie potrzeb rozrywkowych i rekreacyjnych mieszkańców dzielnicy Babie Doły oraz ich integracja, a także promowanie walorów leśnej polany.

Kalkulacja kosztów:

Koszt Wartość
Przygotowanie materiałów promocyjnych: plakaty i ulotki. 150 zł
Nagłośnienie z obsługą dostosowane do wymogów zespołu muzycznego. 1000 zł
Namiot – garderoba dla zespołu muzycznego i wodzireja/animatora zabaw + transport, montaż i demontaż. 350 zł
Zespół muzyczny (5 godzin) + opłata do ZAiKS. 4250 zł
Wodzirej/animator zabaw na czas całej imprezy prowadzący zabawę dla wszystkich, w tym bloki dla dzieci (5 godzin). 500 zł
Lody naturalne (ok. 300 gałek). 1500 zł
Obsługa gastronomiczna – wypożyczenie kompletu 2 ławek i stołu z parasolem – 20 kompletów. 1000 zł
Poczęstunek grillowy dla uczestników pikniku (ok. 300 osób), w tym woda i soki oraz obsługa. 5658 zł
Agregat prądotwórczy dla wszystkich wykonawców pikniku + przedłużacze prądu + obsługa. 592 zł
Szacunkowa łączna wartość projektu:15000 zł

Załączniki: